вівторок, 11 березня 2014 р.

Рефлексія 4 модуль

Цей модуль познайомив мене з оцінюванням, що є важливим, оскільки не завжди до кінця зрозуміло на якому етапі і як оцінювати себе і учнів. А виявляється є поняття формуючого оцінювання, яке передбачає оцінювання на кожному етапі, від початку до кінця. А правильне уявлення про презентації заслуговує на окрему увагу, бо справді неправильні презентації вбивають. Єдиний недолік - величезна кількість інформації, яку необхідно переосмислити і розкласти по поличках. 

2 коментарі:

  1. Не ховайтеся, сміливо і щиро. починайте речення з Я. Чи можна замінити "не завжди до кінця зрозуміло на якому етапі і як оцінювати себе і учніві" на "мені не завжди до кінця зрозуміло на якому етапі і як оцінювати себе і учніві"? Відчуваєте, як змінилася фраза? Рефлексія - це віддзеркалення, віддзеркалення саме ВАС!!.
    А "інеправильні презентації вбивають" - не факт!! Можуть і не вбити! Посперчайтеся зі мною! Що Вам, слабо?

    ВідповістиВидалити
  2. Якщо презентація нецікава - то це неефективне використання часу і свого і своїх слухачів. Неживий процес. А , отже, вбивчий!

    ВідповістиВидалити