четвер, 13 березня 2014 р.

Рефлексія 7-8 модуль

Мабуть сьогоднішній модуль найбільш насичений інформацією, тому що моя голова ніяк не хоче узагальнити все і розкласти по поличках.
По-перше, я побувала в ролі учня і зрозуміла, як потрібно ефективно працювати на Wiki-сторінці (я вважаю учням цікаво працювати в групах, залишати знайдену інформацію і проводити опитування інших учнів). 
Далі я ще раз звернулася до бібліотеки оцінювання і використала одну з форм оцінювання. 
До того ж сьогодні протягом всього дня у нас весь час були дискусії - і на педраді, і при обговоренні. Ось де народжується істина. 
Я справді сьогодні настільки переповнена враженнями, що не можу підібрати правильних слів.

Intel - це не просто навчання для майбутнього, це навчання для кожного. І особливо для тих, хто стежить за сучасністю!!!

1 коментар:

  1. Молодець, ти справді можеш стати вчителем майбутнього. Інтелект, володіння ІКТ, ефективна комунікація - у тебе є всі можливості для цього. Головне, щоб не пропало бажання. Бажаю успіхів!

    ВідповістиВидалити