середу, 12 березня 2014 р.

Рефлексія модуль 5

Я хочу почати сьогоднішню рефлексію з того, що Intel it`s not very easy, but it`s cool!
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: збір інформації з "якісних" сайтів (я дізналася, що сайти можна і потрібно оцінювати), використання Інтернет-ресурсів в якості обміну інформації, а також для наштовхування учнів (викладення корисних посилань),список використаних ресурсів має бути створений для учнів усіх вікових категорій у різних форматах.
Якщо говорити про побоювання, а чи дослухаються учні до моїх порад? І наскільки це буде доцільним? А взагалі сьогоднішній день наповнений неймовірно цікавою і корисною інформацією, деяку я пригадала, а деяка для мене нова.
Всім натхнення!

1 коментар:

  1. Аліно, сподіваюся, що учні обов'язково дослухаються до Ваших порад. Звичайно ж не забуваймо розповісти їм і про те, що вони теж мають свої авторські права.

    ВідповістиВидалити