пʼятницю, 14 березня 2014 р.

Рефлексія модуль 9-10

Intel - це важка праця, це праця для покращення своєї педагогічної діяльності.
Я сьогодні засмутилася, бо наші курси підійшли до свого логічного завершення, а хотілося б ще трохи тісно попрацювати з тренерами і колегами.
Сьогоднішній день допоміг мені відчути себе фасилітатором, узагальнив знання і взагалі приніс позитивні емоції. Хочеться продовжувати розвиватися в цьому ж напрямку, продовжувати працювати з проектами і вчити своїх учнів з Intel, тому що це цікаво і захоплююче.
Всім успіхів! Натхнення! Терпіння!!!

3 коментарі:

  1. Аліна, мені теж хотілося б ще хоч трішечки попрацювати з тренерами і своїми одногрупниками! Тому що наша група - найкраща!
    Вам успіхів і удачі!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую. Вам теж успіхів і натхнення в подальшій діяльності.

    ВідповістиВидалити
  3. Привіт.Як справи?Я проходжу курси зараз.Мені подобається,тільки очі болять.Удачі!

    ВідповістиВидалити